Arı ürünleri sektörünün lider markası Balparmak, yeni dönüşüm stratejisi ve yurtdışı büyüme planları çerçevesinde önemli bir atamayla yönetim kadrosuna yeni bir ismi daha kattı. Balparmak’ın yeni CMO’su Ahmet Yağlıcıoğlu oldu. Balparmak’ın tüm pazarlama faaliyetlerinden sorumlu olacak Yağlıcıoğlu görevine 1 Mart tarihi itibarıyla başladı.
İstanbul Üniversitesi İngilizce İşletme Fakültesi mezunu olan Ahmet Yağlıcıoğlu, profesyonel kariyerine 2008 yılında Johnson Wax Türkiye şirketinde Marka Müdür Yardımcısı olarak adım attı. Ardından HENKEL Türkiye’de Bölgesel Marka Müdürü pozisyonuyla MENAT bölgesinden sorumlu olarak pazarlama faaliyetlerini yürüttü. 2011 yılında Yıldız Holding çatısı altında Türkiye pazarına giriş yapan Caribou Coffee markasının pazara giriş süreçlerini ve tüm iletişim faaliyetlerini yöneten Yağlıcıoğlu, holding içinde transfer edilerek İçim Süt ve Sütlü Ürünler kategorisinde Grup Marka Müdürü olarak görev yaptı. Yağlıcıoğlu, Balparmak’a CMO olarak atanmadan önce Defacto’da Global Pazarlama Direktörü olarak markanın 25 ülkedeki tüm pazarlama stratejilerini yönetiyordu. Global Marka Yönetimi, Perakende Pazarlaması, Omnichannel Marketing ve Digital Transformasyon süreçlerinde uzmanlaşan Yağlıcıoğlu, evli ve bir kız çocuğu babasıdır. Ülkemizin en değerli markalarından biri olan Balparmak’ta çalışmaya başlamaktan duyduğu mutluluğu dile getiren Yağlıcıoğlu, “Kariyer yolculuğumda yeni bir dönem başlıyor. Dünyanın ve yaşamın devamı için her zaman çok önemli olduğuna inandığım bir gıdanın, balın pazarlama iletişimi ve marka stratejisini yöneteceğim. Yeniden marka tarafında olmak ve güzel bir hikayeye başlamak heyecan verici” dedi.
Balparmak hakkında:
Tüketicisine sunduğu kalite standardı ile farklılaşan Balparmak, bu anlamda sektörün öncülüğünü üstleniyor. Gıda güvenliği konusunda uluslararası standartlara göre çalışan Balparmak, FSSC 22000 (Food Safety System Certification) ve BRCGS (British Retail Consortium Global Standarts) gibi uluslararası gıda güvenliği sistemleri sertifikalarına da sahip. Türkiye’nin bal ve diğer arı ürünleri alanındaki ilk, gıda alanında 8’inci Ar-Ge Merkezi’ne sahip olan Balparmak; TÜRKAK tarafından akredite olan Bal ve Diğer Arı Ürünleri Araştırma ve Kalite Kontrol Laboratuvarı sayesinde, tüketicilerine sunduğu ürünlerini en az 100 parametrede analiz ediyor. Balparmak’ın zengin ürün gamındasüzme çiçek balları, çam balı, monoflora balları, farklı bölgelerden elde edilen Anadolu Lezzetleri Grubu, BallıMix ve Apitera serisi yer alıyor. Balparmak’ın iyi yaşam markası Apitera ürün ailesi, Balparmak Ar-Ge Merkezi’nde yürütülen ürün geliştirme çalışmaları sonucunda bal ve arı ürünleri kapsamında yenilikçi, takviye edici gıda kategorisinde yer alıyor. Arı ürünlerini standardize etken madde içeren özel bitki ekstraktları ile buluşturan Apitera serisinin vitamin ve mineral katkılı olan ürünleri ise Apitera Plus adını taşıyor. Apitera ürün ailesinde Apitera Zen, Apitera PLUS Zen; ApiteraUp, Apitera Plus Up; ApiteraMind, Apitera Plus Mind; ApiteraDox; ApiteraGest; Apitera Kids Muzlu; ApiteraMix Portakallı; Apitera Plus Mix; Apitera Plus Kids’in yanı sıra Apitera Plus Propolisli Sprey, yetişkinlere yönelik Apitera Plus Forte Propolis ve çocuklara yönelik Apitera Plus Propolis C vitaminli ürünleri bulunuyor.