Balparmak, Ortadoğu bölgesinin en önemli hızlı tüketim sektörü oyuncularından IFFCO ile işbirliği anlaşması imzaladı. İşbirliği çerçevesinde Balparmak’ın çiçek ve çam balları ile Apitera ve BallıMix gibi inovatif ürünleri, ilk olarak Dubai’de satışa sunuldu. Ardından GCC (Körfez Arap Ülkeleri İşbirliği Konseyi) bölgesinde yer alan ülkelerde de tüketiciyle buluşacak.
Türkiye’nin lider bal markası Balparmak, Birleşik Arap Emirlikleri’ndeki hızlı tüketim sektörünün en önemli oyuncularından IFFCO ile imzaladığı işbirliği anlaşmasıyla, Ortadoğu’yu Türk balıyla tanıştıracak. Binlerce endemik bitki türüne ev sahipliği yapan Anadolu’nun çiçek balı, dünya rezervinin %90’ı Türkiye’de bulunan çam balı, Apitera ve BallıMix gibi inovatif ürünler, Kasım ayı itibariyle Dubai’de Carrefour ve Union Cooperative Society gibi zincir marketlerde tüketiciyle buluştu.
İşbirliğine ilişkin konuşan Balparmak Yönetim Kurulu Başkanı Özen Altıparmak, “En önemli amacımız Türk balının tüm dünyada bilinirliğini artırabilmek. Aynı zamanda Turquality’den aldığımız destekle yurtdışına yerli ürünlerle açılıp, ülke ekonomisine katkıda bulunmayı hedefliyoruz. Bu çerçevede IFFCO ile yaptığımız işbirliği büyük önem taşıyor. Ortadoğu ve Körfez ülkelerinde bulunan ulusal, yerel zincir marketler ve geleneksel ticaretin yanı sıra, ev dışı tüketim kanalı temsilcileri vasıtasıyla buradaki tüketicileri de Türk balıyla tanıştıracağız. Türkiye’de tek, Avrupa’nın en kapsamlı 4 eşdeğer bal ihtisas laboratuvarlarından birine sahip olan Balparmak’ı, dünya markası yapmak için yolumuza bundan sonra da başarıyla devam edeceğiz” dedi.